Tuesday, August 13, 2013

Tarte aux pommes ning uued maniküürikatsetused

Viimased päevad on läinud väga kiirelt ning suuresti maiustades, aga enne veel laupäevasest peost.
Käisin Tsink Plekk Panges "Armastuse" peol. Muusikat mängisid seal Tommyboy, Ringo Ringvee, Heidy Purga ning mingid tsikid. Mulle meeldis alguses ja keskel. Väga meeldis Ringo valik. Ta oli esimesel aastal mu usundiloo õppejõud ning näeb juba väga äge välja. Tema lasi reggae muusikat. Teiste stiilide nimetusi ma ei tea ning ka mu kaaslased ei teadnud. Saime ka natuke tantsida. Kella kolme paiku muutus muusika aga minu jaoks halvaks. Need olid need tsikid. Bass pani kogu saali värisema ning ma ei saanud tooli peal istuda, sest süda läks pahaks. Lisaks hakkas pea valutama, kuna muusika oli liiga kõva. Ma olin kodus natuke veini joonud ning hakkasin ära väsima. Võtsime Fastersist juustuburgerid ning mind toodi koju. Kokkuvõttes jäin rahule.
Pühapäeva pühendasin erinevatele sarjadele, mida mu arvutisse on kogunenud. Õhtul käisime T-ga Toomemäel kiikumas. Tuli meelde, kuidas keskkooli ajal seal nii Mari kui ka Kairiga käidud sai. Kõvasti pilte meenutab seda aega õnneks, kuid tundub, et see oli nii-nii ammu. Ma ei oska seal jälle orienteeruda.
Selle päeva maiustused: sefiiripallid ja beseekook.
Eilse päeva maiustused: sefiirikorvikesed
Tänase päeva maiustus: õunakook jäätisega
Tegime täna Mariga seda sama kooki, mida ükspäev tegin, kuid mille retsepti muutsin ning selle tõttu ei olnud see päris õige olekuga. Ei tohi ikka alahinnata küpsetuspulbrit. Tänane kook oli 5+.
Retsept on selline:

http://toidutare.ee//peotoidud/j%C3%B5ulud/F82A/


Söök on söök. Raisku ei saa midagi lasta.


Kuna mul on õunatagavara see aasta kindlustatud, siis seda kooki võin hakata nii palju tegema, kui vaid isu on.

Minnes "sujuvalt" üle teisele teemale, siis proovisin täna natuke järgi Marilt saadud H&M'i küünemaalingu komplekti. Peaks olema aru saada küll, et tahtsin liblikaid teha?


Üle nädala aja suutsin täna ometi teha ettevalmistusi oma sügiseseks tööks. Sain ka Pillelt idee hakata oma töö kohta eraldi blogi pidama. Ma tean mitmeid inimesi, kes hakkavad mult uudiseid nõudma. Kui kõigile otse rääkida ei jõua, siis on ju hea, kui nad selleks lugeda saavad.

No comments:

Post a Comment