Monday, July 22, 2013

Sünnipäevaseeria

Nelja päevaga on nüüd peetud kaks sünnipäeva - minu ja mu naabrimehe oma.
Minu oma möödus rahulikult Võrus. Soovisin olla koos Alariga ning seda ma ka sain. Tegime perega väikese söömise ka enamvähem koos st vendi ei olnud. Edasi olid vaid Alar ja vein.







Kingitused on ka seekord väga vahvad ja vajalikud olnud. Lisaks sellele, et Alar minust palju ilusaid pilte tegi sain talt ka sellise kingi: bossanova plaat ning minust tehtud pilt, mille välja printis


Armas Kädi tegi eriti naiseliku kingi: käsitööseep surnumeresoolaga, savimask nimega "french kiss", šokolaadi lõhnaga juuksemaks ning...

... kõrvarõngad, mida olen juba tükk aega Expressionsist tahtnud, kuid pole raatsinud osta.


Sõber T-lt sain fitness palli, mille täispumpamine oli omaette trenn :D. Ehk õpin nüüd selga sirgu hoidma ja saan endale parema rühi. Olen kaks päeva sellega treeninud ning selja ja jalalihased on juba valusad.

Marike käis täna minu juurest läbi. Ta ütles, et see ei ole sünnipäeva kink, vaid niisama kapitühjendus. Kiitisin juba tükk aega tagasi seda särki, mida ta ise kaunistas ning palusin, et ta selle minu jaoks "ootele" paneks.


Mis siis, et ma otseselt kingitusi ei soovi on neid ikkagi tore saada :) Ja hea ongi, kui need üllatusena tulevad.
Nüüd tahan jälle tubliks muutuda. Plaanin homme jälle vene keele käsile võtta ningmõnda poolikut raamatut edasi lugeda.

No comments:

Post a Comment