Monday, July 29, 2013

VKP OK Suvepäevad

Juba juuni alguses pakuti mulle võimalust osaleda Võru Kuperjanovi pataljoni Ohvitseridekogu suvepäevadel. Kuna mul mingeid erilisi reise see suvi ees polnud, siis olin nõus.
Mul on väga hea meel, et seal käisin. Nägin kohti, kus pole varem käinud ning pean tunnistama, et meil siin Eestimaal on väga kenasid linnu (Viljandi, Valga, Võhma). Mustla vist pole linn? Aga kena oli ka seal. Seltskond oli väga lahe, igal ei olnud hetkeksi.
Ööbisime Lusika talus, mis on ääretult positiivne ja kaunis koht. Mul on sellest kohast palju pilte, kuid kahjuks ei saa ma praegu oma pilte arvutisse ning Anna-Liisa pole oma pilte veel minuni toimetanud. Seega pean praegu läbi ajama tema FB kontolt"näpatud" piltidega.
Talul oli väga suur ja kaunis aed. Majake, mis paistab on saun kus ma ca 90 kraadist leili võtsin.





Talu perenaine on budistliku eluviisiga. Elutoas oli altar suure Sai Baba pildi, küünalde ja elevandikujudega. Istusin seal ühel ööl, kui toas vaid püramiidjas soolalamp põles. Seda rahu ja positiivsust on raske kirjeldada, seda peab ise kogema. Terve talus oldud aja suutsin mõelda vaid häid mõtteid.




Võhma küünlavabrik

Nüüd olen näinud, kus valmistatakse Eesti Valguse käsitöökküünlaid. Sain ka ise endale küünla teha.

 Teel ühte metsavenna punkrisse sõitsime mööda ühest Eesti suurimast (kui mitte kõige suuremast) lambafarmist. Kuna lambad on niiiii nunnud, siis neid pidi ka pildistama.

Need on vaid mõned mälestused.
Lisaks käisime Võrtsjärve Veemuuseumis, Võhmas kirbuturul, Tarvastu kirikus ning mitmete ausammaste juures. Eile jõudsime otsaga Valka, kuigi algselt ei olnud see plaanis. Lihtsalt käisime sealt läbi. Mul oli põnev - esimene käimine siiski.
Nii pea kui veel pilte saan, siis panen ka siia.
Praegu olen jälle Võrus. Ujun, päevitan, harrastan taimetoitlust.
Täna lähen kinno vaatama "Suurt Gatsby't". Ometi on siin kinos mõni film ning seekord selline, mida võiks täitsa vaadata...juttude põhjal.

No comments:

Post a Comment