Sunday, July 20, 2014

24

Aastaks ajaks sai nüüd sünnipäev peetud. Nagu kartsin, oli see väsitav + liiga palju süüa :D mida ma üldse teha ei plaaninud.
Üldiselt oli väga tore. Mul oli väga hea meel oma lähimaid sõpru näha. Samuti oli ilm kena ning täna üles ärgates oli hea meel, et mu sünnipäev täna pole (vihm + äike).
Lisaks põhisünnipäevale reedel toimus eile väike järeltähistamine koos Mariga. Ehk siis mul oli tervelt kahepäevane sünnipäev.

Sünnipäevakorvike





Mul oli tegelikult kindel plaan, et kui sünnipäeva pean, siis ma ei taha sellega väga palju vaeva näha, kuid nii ometi ei läinud. Mulle meeldib süüa teha ning tahtsin endale ikka ise koogi teha. Seejärel tekkis mõtteid, mida veel lauale panna ning lõpuks sain ma ikka köögis higistada ning närvitseda, et ei saa kõike õigeks ajaks valmis. Eks olin ka selles ise süüdi, sest hakkasin süüa tegema alles tund aega enne külaliste tulekut.




Tegime ise booli. Ma polnud seda varem joonud, see oli väga-väga hea ja tegelikult ka väga lihtne. Kokku tuli segada vaid pudel punast veini, 1,5 l kellukese limonaadi, maitse järgi viina, et väga lahja ei oleks, kirsikompott koos mahlaga, maasikad, apelsini-ja sidruniviilud. See on nüüd küll jook, mida kindlasti millalgi jälle tahan teha :) 

Kukeseene-kodujuustu korvikesed. Taipasin pilti teha enne kui enamus ära söödi.

Tükk aega mõtlesin välja, mis kooki võiks teha. Alguses tahtsin teha šokolaadi-piparmündikooki, kuid ei leidnud piparmündi essentsi, vähemalt mitte tavalisest toidupoest. Siis otsustasin aga millegi suvisema ja mahlasema kasuks ning tegin vaarika-valge šokolaadi-kohupiima kooki. Küpsetama seda ei pidanud, kasutasin želatiini. Põhja tegin purustatud šokolaadiküpsistest ja võist.

Sattusin hoogu ning tegin ka maasikaid šokolaadis.

Kokkuvõteks jäin ma rahule, et see aasta natuke tähistada otsustasin. Isegi kui ma ei taha vanemaks saada ning ei korralda suuri pidusid, on see tegelikult minu jaoks ikkagi kuidagi eriline ja teistmoodi päev. :)

No comments:

Post a Comment