Thursday, July 17, 2014

Kallis kodu

Olen viimasel ajal täiesti läbi olnud omadega. Ei saa eriti magadagi. Kõike selle kooli ja valiku pärast, mille pean hiljemalt esmaspäeval langetama. Olen kaalunud mõlemat eriala igat pidi, leidnud plusse ja miinused, püüdnud ette näha elu 2-3 aasta pärast ning aru saada, kumb valik oleks õigem. Tegelikult ma ju ei tea, mis toimub 2-3 aasta pärast ja ma ei saa seda ennustada. Elu võib väga ootamatult muutuda. Ma ei oleks ju aasta tagasi arvanud, et praegu on asjad nii nagu on. Ma ei taha oma siseheitlustest kirjutada. Püüan tegelikult leida muid tegevusi, et natukenegi rõõmsam olla. Äkki kui mul õnnestub olla õnnelikum, läheb ka valik kergemalt. Kohati oli juba selline tunne, et jätaks üldse magistriõpingud pooleli ning tekkis hirm, et ma ei saa hakkama ja iga valik on vale.
Tegelikult praeguseks olen siiski enamvähem otsustanud. Arvestades lähi-ja kaugtulevikku, mida püüan ette näha tundub, et see oleks kõige parem valik, aga sellest räägin siis, kui olen otsuse ametlikult ära teinud.
Selleks, et oma mõtteid natuke rõõmsamatele radadele juhtida ning mitte tunda augusti lõpus, et ma pole mitte midagi teinud, olen tegelenud natuke kodukujundusega. Sellel suvel saab mul Tartus ja ka oma praeguses kodus elatud 8 aastat. Mingi aja olin küll Prantsusmaal, kuid see koht oli mul ikkagi alles. Ometi alles 8 aastat hiljem võin ma öelda, et olen sellega enamvähem rahul. Kuna valgus on praegu halb, siis ei hakka ma toast pilte tegema, kuid püüan ometi näidata vähemalt mõnda asja, mis mind rõõmustab.
Sain eile valmis ja seinale ühe pildi, mida juba tükk aega olen tahtnud teha.
Tegelikult oli kuu Tõnise idee, mina oleksin teinud mitu kera. Samas nüüd ma leian, et praegune tulemus meeldib mulle isegi rohkem, kui mu idee mitmest ringist. (Püüdsin kõigest väest, et mu peegeldus peale ei jääks :D )

Selle pildi tegin juba tükk aega tagasi, kuid nüüd on ka tema mul seina peal. Teise samasuguse tegin ja kinkisin Kädile.
Kuna kahe maali stiil on sarnane, siis sobivad nad päris hästi kokku. Kolmas pilt tuleb ka teha, siis on kõik vanad maalid välja vahetatud.

Imetlen iga päev oma maitsetaime kasvatust. Paremal on vürtsbasiilik, vasakul tavaline basiilik.

Marike, see on sinu antud seemnetest :) Millegipärast mul nad ikka nii hästi ei kasva. Vürtsbasiilikut kasutan päris tihti toitude sees, teist pole veel proovinud. Kahju ära korjata, kui teda nii vähe on.
Eile nägin ometi ka esimesi rosmariini taimi. Panin nad mulda ikka nii kuu tagasi ning mitte üldse sügavale, kuid ikkagi ei tahtnud nad kasvama hakata.

Olen praegu tõesti oma toaga rahul. Mul on siin hea olla ning mis veel parem, et saan seda jagada armsa inimesega :)

No comments:

Post a Comment