Thursday, July 24, 2014

katkine klaviatuur, kergendavad otsused, True blood

Miks tuleb blogimise isu just siis, kui pole võtta korralikku klaviatuuri ning ammugi pole võimalust lisada pilte?
Tegelikult on mul mõtteid olnud väga palju ning tahaks midagi üles ka kirjutada. Samas ma ei tea, kas kedagi huvitavad minu mõtted või peaks hakkama neid päris päevikusse kirjutama nagu varem tegin. Ega ma ka ei tea, kas tahaksin, et minu mõtteid loetaks. Täna niikuinii väga tõsisest trükkimisest midagi välja ei tule, sest üks silm on kogu aeg ekraanil ning otsib puuduvaid tähti (klaviatuuril on "k" puudu ning osa klahve ei taha enam oma ülesannet täita).
Esmaspäeval tuli teha valik seoses ülikooliga. Juba pühapäeval valisin tõlke ära. Nüüd tuleb sisse anda eksmatrikuleerimisavaldus. Uurisin järgi, et oleks hea see kahe nädala jooksul ära viia.
Tundsin mingit kergendust, kui selle "jah, tulen õppima" peale klikkisin. Ju siis oli õige otsus. Jube tähtis tunne on küll, et hakkan nüüd natuke õigust ja majandust ka keele kõrvalt õppima. Loodetavasti saab minust siis ikka asja ka :D Tegelikult ma tean, et olen tubli, püüdlik ja töökas. Alati ma seda ei tunnista, kuid tegelikult ikka pingutan ülikooli osas päris palju. Vahel on küll olnud peast segi minemise tunne, kuid siis aitab tavaliselt  kas pea selgemaks nutmine või magamaminek.
Aga praegu on puhkus :) ning püüan võimalikult vähe koolile ja tööle mõelda. Täna pidin küll natuke tööga seonduvaid asju tegema, kuid ei midagi tüütut või ebameeldivat.
 Isegi vabatahtlik aiatöö ei olnud täna ebameeldiv. Korjasime emaga mahla jaoks punasõstraid ja tikreid. Kahekesi läks päris kiiresti ning õhtul jõudsin isegi veel külla minna.

Homme lähen väikesele reisile siinsamas Eestis. Aga mina ei taha veel magama minna. Kell läheneb südaööle ning ma pean ikka end välja puhkama et homme ekskursioonid kenasti kaasa teha. Aga mina kuulan "True blood'ist" välja korjatud lugusid ning kerin peas seniseid hooaegu. Ma vist avastasin selle sarja kunagi Fox'i kanalilt ning ma pole peale "Weeds'i" ühelegi sarjale nii väga kaasa elanud. See on sünge ja vahel hirmus, kuid see on ka nii pagana kaasahaarav ja põnev. Vaataksin ilmselt korraga terve hooaja ära, kuid praegu tuleb iga nädal uut osa oodata. Eks viimased hooajad lähevad natuke liiale, aga pikkade sarjadega kipubki nii olema, et ei osata enam midagi teha. "Weeds'i" viimane hooaeg ei jäänud mulle meeldegi eriti. Mõlemal sarjal kasutatakse osade lõpus päris häid laule. Näiteks ühe "True blood'i" osa lõpus oli selline lugu:

Tõeliselt ilus ja kurb ka. Eks osa lõpp oli ka kurb. Ma peaaegu nutsin koos tegelastega.
See on ju hea, et mõni asi on nii kaasahaarav ning suudab viia kuhugi täiesti teisi kohta ja luua täiesti teise maailma. Saan natukene eemale oma igapäeva väikestest first world probleemidest.

No comments:

Post a Comment