Friday, July 11, 2014

More owls / käsitöö pärastlõuna

Minu öökullivaimustus ei hakka veel kaduma. Paar päeva tagasi sain kätte järgmise ägeda särgi.
Tellisin nagu alati L suuruse, sest kardan, et väiksemad suurused on mulle väikesed (ning tavaliselt ongi L mulle paras). Seekord on L aga natuke liiga suur. Ega ta seljas kole pole, aga võiks ikka rohkem kehasse olla. Samas, see pole probleem. Usun, et suudan selle ise kitsamaks õmmelda.

Kui nüüd peale laulupidu Võrus olin, siis võtsin sealt kaasa ühe seeliku ja kleidi, mida ümberõmblema hakkasin. Ostsin selle seeliku millalgi 1 euro eest emale, kuid tal on suveseelikuid ilmselt rohkem kui küll, sest koos hinnasildiga jäi ta kappi seisma. Võtsin selle nüüd kaasa ning tegin lühemaks, et oleks tütarlapselikum.

Ülemisel pildil pole aru saada, kuid nii 20 cm lõikasin lühemaks.

Selle kleidi leidsin alles nüüd. Jälle oli ema selle saanud, kuid ta ütles, et ei kanna seda ning lubas mul enda järgi ümber teha.

Ning mina tegin sellest jälle lühema (30 cm lühema) kleidikese. Ma arvan, et viin  nad mõlemad Võrru, et seal midagi kanda oleks.

No comments:

Post a Comment