Monday, August 18, 2014

Anna sööb

Viimastel päevadel olen köögis natuke julgemalt tegutsenud ning natuke uusi asju proovinud. Ma ei tea, kas mulle mõjuvad soojad ilmad või Tartus olek nii, aga minu söögiisu ei vähene suvel mitte üldse, hoopis vastupidi.
Tõin Võrust kaasa suvikõrvitsat, kuid ei teadnud täpselt, mida sellega teha. Olen proovinud nüüdseks kahte pastat. Kukeseene-suvikõrvitsa pastat tegin mõned päevad tagasi, täna proovisin pastat singi ja suvikõrvitsaga. Seda viimast olen vist kunagi varem ka juba teinud.
Esimese pasta puhul lõikasin kõrvitsa tükkideks, teise puhul riivisin. Minu jaoks vahet ei ole. Hea oli mõlemat moodi. Kukeseene-suvikõrvitsa pastale panin peale ka riivjuustu, väga hea sai. Julgen veel seda teha.



 Laupäeval võtsime Mariga plaani küpsetamise ning tegime ikka väga korralikult süüa. Kõigepealt oli soolaseks kana-aedvilja wokk spagetidega ning avokaado-tomati-kurgi salat. Seejärel küpsetasime kaks kooki: kleepuva šokolaadikoogi ning sidrunikooki, millest sai ka pilt tehtud. Viimane sai hästi mahlane, sest midagi läks glasuuri tegemisel valest ning sidrunimahla ja tuhksuhkru segu imbus koogi sisse, mitte ei tahkunud selle peal ära. Samas oli kook ikkagi väga hea magus, hapu ja sidrunine :)
Šokolaadikook sai veel parem. Kunagi tegin seda tihti ning nüüd peaks jälle tegema hakkama. Väga lihtne, samas ülihea. Kahjuks pilti ei taibanud me teha.

Täna hommikul tegin sünnipäevast üle jäänud lehttainaga kaneelirulle. Ma olen neid ise vaid paaril korral varem teinud. Kunagi üritasin ise pärmitainast teha, aga midagi läks valesti ja saiad ei kerkinud mitte üldse. Lehttainas on lollikindel ja mugav.
Kaneeli oleks võinud rohkem olla, kuid muidu said päris head. Eks ma tean, mida teinekord teisiti teha. Segan kaneeli koos suhkruga enne segi ning kaneeli panen ikka rohkem.

Selle söögijutu peale tunnen, et kõht hakkab jälle tühjaks minema (mis siis, et sõin poolteist tundi tagasi korralikult pastat).

No comments:

Post a Comment