Wednesday, August 27, 2014

Mõned meenutused Võru sünnipäevast

Tõsi on see, et mida rohkem on aega, seda vähem teeb inimene ära (kindlasti mitte kõigi puhul, aga minu puhul kindlasti). Näiteks tuli mul tahtmine kirjutada blogi täna hommikul, kui pidin bussi peale minema, et tööasjus Võrru sõita. Panin pildid laadima kuni riietusin ning jätsin kirjutamise siiski hilisemaks.
Samas olen ma kaks viimast päeva suurtes kogustes mitte midagi erilist teinud (ja seda nautinud). Tõsi küll, et eile oli asjalikum päev kui esmaspäeval. Eile käisime Mariga natuke secon handides ning sain endale 2 euro eest!!!! mürkrohelise talvemantli ning sama kalli antiikhõbedase türkiisi meenutava kiviga kaelakee. Õhtul tegin natuke tööd ning jõudsime Tõnisega jalutamas käia. Samas esmaspäeval vaatasin 7 tundi "Game of Thronesi". Hakkasin seda Tõnise eeskujul vaatama. Tegelikult mõelnud olen juba varem, et peaks vaatama, aga nüüd sain tõuke, et seda teha. Vaatasin alguses natuke teise hooaja lõppu ja kolmanda algust ning nüüdseks on kogu esimene ka läbi ning isegi täna hommikul jõudsin ühe osa teise hooaja algusest vaadata. Päris lahe sari on, kui kannatab seksi ja vägivalda vaadata.
Kaks päeva oli mul aega, et ka blogi kirjutada, kuid ometi ei jõudnud ma seda teha.
Minu eelmise nädala Võrus käik polnud päris selline nagu oleksin lootnud. Ka ilm polnud selline nagu lootsin ning see rikkus palju ära. Näiteks järvekontserdi:



Eks ma olin ka valesti riides. Nahktagi, mis eest kinni ei lähe ja baleriinad ei ole vihmase ilmaga õige riietus. Muidugi polnud mul ka vihmavarju. Kannatasin kuidagi ära, sest tahtsin ilutulestikku näha.

Suur pitsa kuulus väheste rahuloluhetkede hulka. Tegin ka kohupiima-pohla kooki, mis nii nagu kõik minu tehtud koogid, kadus väga kiirelt.


Tungivalt soovituslik oli osaleda linna sünnipäeva puhul korraldatud rongkäigus. Selle alguses lõid meeleolu trummipoisid autokastis :) päris äge

Liputants, mida sai näha Vabaduse pargis

See aasta ma linnarahvale mõeldud kooki sööma ei läinud. Mälestus on veel ere eelmise aasta suvest, kui suured mammid vaat et laua ümber lükkasid, et kooki saada. Läksime emaga hoopis vanatehnika näitust vaatama. Ma ei tea autodest eriti midagi. Autokoolis olin küll huviline, kuid need asjad hakkavad juba ununema. Samas mulle meeldivad autod väga, väliselt. Eriti meeldivadki just vanemad autod, mida praegusel ajal eriti ei näe.

Eriti nunnu

Püüdsin mõelda, kuidas parkida umbes 3, kui mitte 4 meetrist Cadillaci. See oli ikka tõeliselt pirakas.


Minu!!!

Käisin ka Võru suvelavastust vaatamas. Eelmisel aastal oli lõbusam, see aasta tõsisem. Piletihind oli natuke liiga kõrge, aga muidu jäin rahule.

Täna olen jälle otsaga Võrus nagu juba alguses mõista andsin. Käisin seenel. Püüdsin päästa vette kukkunud kiili elu. Siiani ongi kõik.

No comments:

Post a Comment