Saturday, August 9, 2014

Mõned toredad asjad, mille üle rõõmustada

Minu viimane nädal on olnud lihtsalt üks olemine. Palavus, mis varem oli nii meeldiv, muutus väljakannatamatuks. Jonnituju kippus tihti peale, nii kuumast, kui ka tegevusetusest. Lihtsalt ei jaksanud midagi tehagi ning öösel ei saanud korralikult magada.
Hakkasin üle vaatama "Räpast Mackeyt", mida Võõpsus mingilt kanalilt juhtusin nägema. See on minu jaoks natuke nostalgiline sari, sest vaatasin seda noorema (koos teiste politsei- ja krimisarjadega) kui meil arvuteid polnud ja teler oli peale kooli ainus meelelahutus. Erinevalt paljudest teistest tüdrukutest eelistan ma head actionit iga kell romantikale.
Lugemisega olen õnneks ikka ka jõudnud tegeleda. Lugesime mõlemad Tõnisega Stephen Kingi "Udu" ja vaatasime ka selle põhjal tehtud filmi ära. Sain "Taeval pole soosikuid" läbi ning hetkel on pooleli koguni kolm raamatut: Remarque'i "Aeg antud elada, aeg antud surra", Camus "Õnnelik surm" ning Lars Kepleri (ehk tegelikult ühe abielupaari) "Painajalik leping" (üllatus-üllatus, krimiromaan). Loodetavasti saan need kõik suve lõpuks läbi ja jõuan veel midagi ette võtta.

Kuigi ma leian, et olen hea stiilitajuga ja mul on maitset, olen ma harva enda väljanägemisega rahul. Eile näiteks oli selline päev ning palusin Tõnisel endast pilti teha kui väljas käisime.


Sain Tõniselt sünnipäevaks hästi ägeda küünelaki (eks ma aitasin natuke ise valida) ning kui valge lakk onmuidu natuke liiga ere, siis koos selle pealislakiga on tulemus väga-väga ilus.
Lugesin kokku, et mul on 34 erinevat lakki, aga ma tahan ikkagi juurde. Kui ma kõrvarõngaste ostmist olen natuke piiranud, siis küünelakkide oma ei hakka vist kunagi vähendama :D




Korjasin Võõpsust endale mustsõstraid kaasa ning tegin vaarika-mustsõstra kohupiima kooki, põhjaks oli juubeli tordipulber. Vahel tahaks küll midagi keerulisemat teha, kui valmis tainasegu, kohupiim munaga ja marjad, kuid samassaab sellise koogi peale alati kindel olla :)


Täna on üle pika aja esimene vihmane ilmning just täna otsustasin ma Võrru suvitama sõita. Ema küll arvas, et homme-ülehomme on ilus, aga ma ei tea. Vähemalt saab sauna ja äkki ka seenele. Humanas on 50 sendi päev, sain sealt ühe tumesinise Zara ja ühe rohelise Vero Moda kampsuni. Hea sügisel-talvel kanda, eriti tööl. Seega on tulek mõnesmõttes juba korda läinud :D Tegelikult kahetsesin bussis natuke, et selle sõidu ette võtsin, aga mis seal ikka. Nüüd olen kohal ja äkki läheb kõik hästi. Oma kassikesi on ju alati tore näha :)

No comments:

Post a Comment