Wednesday, November 5, 2014

Liiga palju riideid? Mitte kunagi!

Oleks kunagi ometi nii, et ma ütleks, et riideid on nii palju, et rohkem juurde pole vaja.
Tegelikult pole ma juba nädal aega ühtegi uut asja endale muretsenud. Eile leidsin emale halli poolvillase seeliku, mida ta tükk aega soovinud on. Enda riidekappi olen aga eelnevatel nädalatel täiendanud. Juba mõned nädalad on mul näiteks olemas kauaigatsetud teksapluus. Ostsin selle Marilt ja see on praegu üks kõige kantumaid esemeid mu garderoobis. Lisandunud on Hiina "dressikad" (lisaks pääsukestele ka põdrad), seelikud, kampsunid.
Kuid alustan algusest:
Ülilahe kardigan Humanast 3.50ga. 



Teksapluus sobib enam-vähem kõigega (v.a siniste teksapükstega)


Olin just üks päev varem soovinud musta põlvini liibuvat ja natuke paksemat seelikut ning nagu tellitud, leidsin selle 5.60ga Kõige Poest.

Samas poes oli ka kampsun, ilma milleta ma ei saanud ära minna (3.80)

Ja et riidekapp liiga musta-valge-beežiks ei muutuks tuli ka üks värviline seelik muretseda (Kõige Pood 3.80)

Hiina pluusiga olen väga rahul. Materjal on küll sünteetiline, kuid pilt ja suurus just sellised nagu pilt lubas (päriselt on siiski värvid erksamad).



 Kätte sain ka kaks paari topelt-pärl kõrvarõngaid. Üks paar on klassikaline valge ja läikiv, teine matt koobaltsinine. Kui neid esimest korda kevadel ühel neiul tänaval nägin, ei meeldinud sellised kõrvarõngad mulle eriti. Kui teine kord nägin internetis, siis pidin tunnistama, et tegelikult on nad ikka päris huvitavad ja nüüd, kui mul endal need on, siis olen väga rahul. Nad on ikka väga armsad ja ilusad :)

No comments:

Post a Comment