Saturday, November 29, 2014

Jõulumeeleolus tuba ja Anna

Esmaspäeval Jyski kodulehel kolades sattusin millegi erakordselt armsa peale. Nimelt voodipesu komplekt (tekikott ja padjapüür) nimega WINTER OWL (juba nimi on armas). Ma ei saanud sellelt silmi ja mõtteid. Lihtsalt nii armas, just mulle loodud. Neljapäeval ostsin selle ära ning eile võtsin kasutusse. Võtsin oma värvilise voodikatte ka praeguseks ajaks ära ning nüüd kaunistavadki need owl'ikesed mu tuba :) Kartsin, et Tõnis peab seda minu järjekordseks grazy owl lady fantaasiaks, kuid ka tema leidis, et tekikott on armas.




Pohlaokstest, käbidest ja küünlast tegin klaasanumasse kompositsiooni. Kui küünal põlema ka panna, võib see eriti tore välja näha.

Igasuguseid erinevaid küünlaaluseid on mul aknalaulal....seitse. Pluss neli tükki on mujal mujal mööda tuba laiali. Küünlaid peab mul jõulude ajal (ja üldse advendi ajal) väga palju olema. Eile ostsin ühe suure õuna-kaneelilõhnalise küünla ja see põleb täna pea terve päeva. Igasuguseid mune ja karda ma enam ei kasuta, kui küünlad peavad olema (!).

Käisin täna Jaani kirikus kuulamas kontserdit "Jõulud Pariisis". Nagu pealkirjast võis välja lugeda, pidi olema kontsert prantsuse jõululauludega. Tegelikult oli kontsert kaheosaline. Esimese osa moodustas jõuluoratoorium. Ma ei olnud selleks valmis ning kuna ma ei olnud tulnud sellist muusikat kuulama (mis siis, et mõnes muus olukorras oleks ma seda ehk nautinud), ei jõudnud ma prantsuse laulude osa ära oodata. Lisaks oli kirikus päris külm. Prantsuse laulud olid väga ilusad. Lauldi ka muud peale jõululaulude, näiteks laule muusikalist Notre Dame de Paris. Minu keskkooli prantsuse keele õpetaja lasi meil pea terve muusikali ära vaadata, nii et laulud on mulle tuttavad ning olen neid ka hiljem iseseisvalt kuulanud. Näiteks "Les temps des cathédrales" on nii hea, et mul tõusevad iga kord ihukarvad püsti, kui seda kuulen.

Kogu kontsert oleks võinud prantsuse lauludega olla, siis oleksin rohkem rahule jäänud, aga see osa, mis mulle pakuti, meeldis väga :)


No comments:

Post a Comment