Thursday, November 27, 2014

Vihkan kui lähen otsima teksaseid kuid ostan hoopis kampsuni ja koti.

Üle-eelmises postituses mainisin, kuidas vihkan teksapükse. Tegelikult tahaksin praegu siiski endale sirgeid, pigem heledaid (kulunud) ja korralikust teksamaterjalist pükse (vb midagi sellist nagu on boyfriend'i teksad). Aga laisk nagu ma olen, otsin neid vaid siis, kui mõnda kaltsukasse satun. Kui ma midagi väga tahan ja mul selle kohta kindel ettekujutus on, siis ma seda tavaliselt ei leia.
Eelmise teisipäeval kasutasin vaba aega ära, et Võru Humanas käia (pea kõik mu riided on varsti sealt :D )
Eelmisel päeval oli just uus kaup tulnud nii, et lootsin 3.50ga saada vähemalt midagi enamvähem sarnast nagu ette kujutan. Kuid ei. Kaks paari, mida proovisin, olid liiga väikesed ning rohkem pükse, mis meeldinud oleksid, ei olnud.
Kuid ma ei suutnud minna mööda kampsunitest. Võru Humanas on nimelt väga palju lahedaid vintage kampsuneid. Kohe esimene ettejuhtuv kampsik läks ostmisele, rohkem ei julgenud vaadata, sest kindlasti oleksin mindagi veel leidnud. Kiirelt vaatasin üle ka kotid ning leidsin sealt ideaalse koti oma tahvelarvuti jaoks ning muidugi on sellega hea poes ja koolis käia. Eelmine portfelli sarnane kott on natuke liiga suur, kui tahan vaid vihiku ja päeviku kotti pista.

Kott on ka saanud juba kiita.


Kampsuni domineeriv toon on muidugi hall, aga see muster on nii äge ja hall värv on ka jätkuvalt äge. Pealegi on kampsun täitsa soe :)



No comments:

Post a Comment