Friday, November 28, 2014

What you gonna do with your nice long free day?

Mul oli täna üle oi kui pika aja võimalus mitte ühtegi ülikooliga seotud asja teha. Eile sain esitatud terminibaasi aines Terminoloogia alused ning kandsime ette oma ELi grupitöö. Kartsime kõik, et töö on jama. Saime küll enne kokku ja harjutasime läbi, kuid ikka oli tunne, et pole hästi tehtud. Lõpuks saime aga kiita väga huvitava ettekande eest :) Muidugi teema, inimeste vaba liikumine ELis, on ka huvitav ja mitte eriti keeruline Mina tegelesin tausa ja ajalooga nii et vähemalt mõni asi meie liidust on mulle enamvähem selge. Peame veel kirjalikku osa lihvima ja siis selle ka uu nädalal ära saatma ning siis tuleb hakata kirjalikuks arvestuseks õppima, aga praegu veel selle peale ei mõtle.
Täna lubasin endale vaid natuke töö tegemist ning seejärel käisin kampaania "Ukraina heaks" raames talveriideid kogumispunkti viimas. Mul oli paar täiesti korralikku talvemantlit, üks müts ning kampsun, mis lihtsalt kapis seisid. Hea, et neid Humanasse või mõnda muusse taaskasutuskeskusesse ei viinud. Loodan, et nad tõesti leiavad endale kandjad, kes nende üle väga rõõmsad on.
Tegin täna korralikult süüa (kartuli-kanahakkliha vormi) ning nagu juba varem plaanitud oli, hakkasin ka koristama. Teipisime aknad kinni. Võtsin tolmu nii põrandalt kui kappidelt. Vahetasin voodipesu. Ja mis kõige olulisem, hakkasin tuba kaunistama. Sellel aastal on mul kuidagi eriti vara ja eriti kõvasti jõulufiiling kallal. Juba siis kui oktoobris Võõpsus käisime ja verivorste sõime, ootasin mina jõule. Siiski ma ei hakanud kaunistamisega liiga vara pihta, pühapäeval on ju esimene advent, aga siis ma kaunistada ei saa.
Millega ma valmis sain, sellest homme, sest valgus on liiga halb, et pilti teha.
Kui kell oli märkamatult 20.30 saanud tundsin mina, et peaks veel poes käima. Läksin Maximasse, sest see on kõige lähemal. Ma poleks poodi minnes uskunud, mille ma sealt leian.
Nimelt, leidsin kõige nunnuma tassi, mida kunagi omanud olen :D Ma ei ole üldse suur tassisõber. Ma ei kingi neid ja leian, et need on fantaasiavaese inimene kink (okei, kui tass on väga äge, siis võib-olla ka sobib). Pealegi, palju üks inimene ikka erinevaid tasse kasutab?
Aga kui ma nägin, et see kruus oli täna ka 40% odavam, siis ei saanud ma teda maha jätta. Oleks veel owl'iga olnud, siis ma oleks vist kilkama hakanud (ma ütlengi öökulli asemel owl nii siin kui ka edaspidi, sest see on nii armas sõna). Aga oli foxu. :)


Et päev ei koosneks vaid koristamisest ja et oleks ikka ka puhkuse tunne, võtsin ühe kuuma eukalüptivahu vanni. Tõeliselt mõnus oli :)
Homme peab vist natuke ikka kooli ja tööga tegelema, kuid õnneks hakkavad ained lõppema (kaks tükki ongi läbi, üks kenasti ka arvestatud) ning enam ei tohiks mitut asja ühele ajale koguneda.

No comments:

Post a Comment