Friday, November 21, 2014

Talvesaapa vaimustus

Kui ma muidu armastan riideid ja ehteid ning neid võiks mul olla lugematus koguses, siis kahe asja, saabaste ja teksade peale ma aega ja raha kulutada ei viitsi. Teksade proovimine ja just õige paari leidmine on kohutavalt tüütu, lisaks ei meeldi teksad mulle eriti riietusesemena. Saabaste otsimisega on sama lugu. Tüütu on valida ja otsida just sobivaid ning selliseid, mis poleks liiga kallid. Oma seniste talvesaabastega olen aasta aega käinud ja tundub, et saaks veel aasta kui mitte kaks käia. Ometi lisandus mu jalatsikogusse kolmapäeval kolm uut liiget.
Oktoobris näitas Mari mulle ühte saksakeelset internetilehekülge, kust saab tellida päris odavalt igasuguseid jalanõusid. Mul oli selgelt meeles see, mis juhtus Hiinast tellitud kingadega. Kaks paari, mis suure hurraaga tellisin osutusid vaatamata lubadusele, et nad vastavad suurusele 41, liiga väikesteks ning seisavad mul nüüd niisama kingariiulis. Seekord polnud tegu aga Hiina kaubaga. Saime piltide järgi aru, et sama pood müüb Eedenis teisel korrusel odavaid jalanõusid ning, et selle sama poe talvesaapad (millega väga rahu olen) ostsin ma eelmisel sügisel. Leidsime juurde neli inimest, kes ka saapaid tellida soovisid ning üle nädalala tagasi tegime tellimuse. Kolmapäeval sain enda osa kätte.
Sattusin hoogu ja tellisin kolm paari. Ma ei mäleta iga paari täpset hinda, kuid kõik maksid kokku alla kolmekümne euro, mis pole kolme paari kohta sugugi palju. Eriti kui selgub, et nad on hea kvaliteediga.


Neid musti kandsin eile. Tegin neid natuke ümber ning asendasin puiduvärvi pärlid mustade puidust pärlitega. Minu arust on niimoodi kenam.Saapad on täiesti parajad ning väga soojad nagu lootsin.


 Need on pigem varakevade või hilissügise saapad. Samas mingisugune karv on neil sees, ehk sobib ka väiksemate miinuskraadidega. Jällegi on saapad täiesti parajad :)


 Need sinised meeldisid mulle väga värvi poolest. Miks peavad saapad olema mustad või pruunid? Kuid nende probleem oli see, et saadaval oli maksimaalselt vaid suurus 40. Seega võtsin neid tellides riski, et nad võivad olla liiga väikesed... ja olidki. Mitte küll nii väikesed, et kanda ei saaks, kuid suurest varbast ikka natuke pigistavad. Samas on nad nii armsad, et ma ei tahaks neid maha müüa. Olen kuulnud, et kingsepa juures peaks saama saapaid natuke venitada. Kandmisega venivad ka natuke.
Nüüd on muidugi hommikusel riietumisel lisaprobleem juures. Kui varem ei suutnud ma riideid ja aksessuaare valida, siis nüüd on saapavalik ka veel juures.

No comments:

Post a Comment