Sunday, July 19, 2015

25

Plaanisin juba ammu, et kui 25 saan, siis tahan, et see juhtuks hästi rahulikult. Eelmisel aastal tähistasin sünnipäeva ja sellega oli rohkem stressi kui rõõmu, enam ma seda korrata ei tahtnud.
Oleksin tahtnud veeta selle päeva Tõnisega, kuid ta pidi pikalt tööl olema, seega olin hoopis oma armsa Mariga. Päeva lõpuks pidin tunnistama, et see oli kõige toredam sünnipäev, mis mul siiani olnud on (kui jätta välja mingid lastepeod ajal, mil sünnipäevi palju rohkem ootasin).

Alustasin oma hommikut eelmisel päeval tehtud maasika-šokolaadi koogi ja vahuveiniga. Seejärel õppisin veidi saksa keelt ning lugesin "Game of Thrones'i".


Edasi läksin Mari poole, sest pidime koos välja sööma minema. Läksime Creppe'i. Olin küll eelmisel päeval meili teel laua broneerinud, kuid kohapeal selgus, et broneeringut polnud tehtud. Õnneks oli just üks kahene laud vaba.


Võtsime alustuseks suupistevaliku.



Seejärel galette'id... ning rohkem ei mahtunudki. Pool lasin kaasa pakkida. Tegelikult oleksin tahtnud ka sinihallitusjuustuga pirnikoogi proovida....eks tuleb siis veel minna.

Seejärel läksime botaanikaaeda pildistama ja loodust nautima.




Vaatasin, et väga lahe taim. Lilla on mu lemmikvärv ja ronivad taimed on väga vahvad. Lugesin, et taime nimi on "ROMAN TIKA". Jäin mõtlema, et mis imelik nimi see on. Miks peaks taime nimi olema Roman...et kas see on kellegi järgi pandud või mis? Ja siis vaatasin uuesti ja sain aru, et tühikut ei ole. Tükk aega saime Mariga naerda. :D


Õhtu veetsime Mari juures krõpsude, kohupiimakorvikeste, siidri ja muu hea ja paremaga.

Marilt tuli ka kõige parem kingitus....owlikestega kaart koos motiveeriva jutuga, mida loen iga kord, kui tunnen, et olen millegipärast mõttetu. Ka vanatädi Võrust saatis kaardi, kuid tema pidi muidugi meelde tuletama, kui vanaks ma sain.

Marilt sain ka punase roosi. Mainisin talle, et lilli mulle eriti ei kingita kuigi mulle ikka meeldib lilli saada.

Ning siis tuli õhtul Tõnis ja tõi mulle potiroosi koos mu lemmik Gruusia veiniga (Old Tbilisi) :)

Sain veeta kena päeva koos oma parima sõbrannaga, ma ei pidanud süüa tegema, koristama ega muretsema, kas teistel peale minu on ka tore. Just nii võiks igal aastal olla (tegelikult võiks nii iga päev olla).

Emaga pidin sünnipäeva tähistama Berliinis. Juba ülehomme sõidamegi. :D põnev-põnev....kuid mul pole veel kohvritki.... aga plaanin minna seda täna enne tööd ostma nii, et ehk saab sellega ikka korda, muidu on kehvasti natuke.

No comments:

Post a Comment