Monday, July 13, 2015

Natuke riideid ja lennupileteid

Kuna üheks minu tööülesandeks on inspireerida oma kliente, siis olen hakanud rohkem Lindexi riideid kandma. Kuna puutun nendega pea iga päev ka kokku, on päris raske endale mitte midagi osta (eriti veel kuna olen igasugustele sooduspakkumistele kerge saak :D ). Töökaaslasedki ütlevad, et peaksin suurema kapi ostma. Tegelikult just eile koristasin ja avastasin, et ruumi veel on. Seekord suutsin õnneks mõned asjad välja sorteerida. Osad annan emale, osad sõbrannadele ja osad püüan maha müüa.
Viimastel päevadel olen pannud kokku päris mitu outfit'i, mille üle päris uhke olen.

Pluus ja kaelaehe Lindexit, seelik Hiinast, sandaalid ital-design'ist

Avelin lisas ka väikese töötluse :)

Püksid, kimono, kaelaehe Lingeksist, särk ja papud New Yorkerist, kõrvaehe Hiinast


Minu uued lemmikteksad ja - kampsun koos kaelaehtega ikka Lindeksist, särk H&M, sandaalid ital-design'ist

Tänu Lindexile olen hakanud teksaseid kandma. Ega mul selle vastu midagi pole. Varem lihtsalt ei leidnud sobivaid ja ei viitsinud otsida ka.

Aga riiete teemalt pean kiiresti minema tagasi lennupiletitele. Leidsin sobiva lennu, ütlesin Edgarile ka, mis kell jõuan. Tuleb vaid pilet ära osta. Sees keerab natuke, sest ma ei usu ikka veel, et juba järgmisel kuul ära sõidan. Juba rääkisime, kuidas rongijaama 1. septembril lähen. Pean üksi minema, sest Edgar on tööl. Käin päev varem tee üksi läbi, siis on kohvritega kergem ja ehk jääb ära igasugune segadus, et kus ma olen ja mis ma tegema pean.

1 comment:

  1. See Lindexi Kimono ja viimase pildi kampsun on nagu Sulle loodud! Üldse kõik outfitid on väga stiilsed, nagu alati!

    ReplyDelete