Friday, July 3, 2015

Suvi! Lõpuks ometi

Eile tekkis mul lõpuks ometi suvetunne.
Sõitsime Mariga tema suvilasse. Võtsime kaasa maasikaid, mureleid ja igasuguseid asju, mida grillida. Kõigepealt vedelesime lihtsalt päikese käes. Sain nüüd ometi korraliku jume peale. Taevas oli pilvitu, tuult ka eriti polnud. Olime aias, igal pool olid lilled ja rohelus. Ideaalne!
Kui ma peaksin tulevikus Eestis elama, siis elaksin kindlasti Tartus ning tahaksin kas eladagi sellises kohas või vähemalt omada väikes suvilat linna lähedal. Suvel on korteris olek minu jaoks väga ahistav.

Kui otsustasime grillima hakata läks küll tükk aega enne kui grilli tööle saime (kumbki meist polnud seda varem teinud), kuid tänu Mari järjekindlusele ja minu moraalsele toele saime siiski eile süüa :D
mina tahtsin väga proovida grillitud aedvilju. Võtsin kaasa kirsstomateid, paprikat, suvikõrvitsat ja šampinjone. Suvila aiast saime värskeid kartuleid, mida fooliumis küpsetasime. Turu pealt olime kaasa ostnud kana. Pan ütlema, et grillitud aedviljad on imehead! Ma polnud neid varem ise teinud, kuid edaspidi, kui grillimisvõimalus tuleb, siis teen neid kindlasti veel. Lõikasin aedviljad (va tomatid) lihtsalt tüllideks, segasin õli, soola ja Vahemere ürdiseguga ning ajasin tükid puust varraste otsa ja panin grillrestile. Valmis sain ehk 5 minutiga.


Viisin ülejäänud toidu Tõnisele ning ka tema kiitis :)


Nüüd oli mul ka võimalus oma seelikut jäädvustada. See on niisuguste ilmade jaoks just paras. Olen oma kätetööga ülimalt rahul. Nüüd tuli jälle isu õmmelda. Tahaks teha teise samasuguse, aga teist värvi.




No comments:

Post a Comment