Thursday, July 23, 2015

Zweite Tag in Berlin

K2isime t2na Maailma Aedades (G2rten der Welt). See on tohutult suur "aed", kus on koos erinevat tyypi aiad. Alustasime ringk2iku Korea aiast, seej2rel l2ksime Jaapani aeda, kristlikku aeda ja Hiina aeda, mis on Euroopa suurim. Nautisime seal Hiina teed ja dumplinguid. Edasi ekslesime yhes labyrindis ja k2isime muinasjututegelaste aias, kus olid kujud erinevatest Grimmide muinasjuttude tegelastest. Viimaks k2isime ka idamaises aias, kus mul tekkis tunne nagu oleksin hoopis Tuneesias ning ma polegi tavaline Anna, vaid hoopis araabia printsess :D Idamaine ja Hiina aed olid minu lemmikud. Kahjuks ei saanud me minna Itaalia aeda, sest see oli ehituse all ja k6ik, mis seal varem oli olnud, oli praegu yles v6etud.
Ilm oli j2lle m6nus, veidi tuulisem ja pilvisem kui eile, kuid mul 6nnestus isegi p2ikest saada. Eestis vaevalt, et p2evitada praegu saab.

6htul l2ksime Antje aeda. See oli tegelikult nagu suvila, nagu need, mis L6unakeskuse l2hedal on. Pidime 10-15 minutit jalutama enne kui kohale j6udsime. Suvilaid oli v2ga palju ja need olid tihedalt yksteise k6rval. Aiad olid t2is lilli, aiakujukesi, puid ja p66said (palju-palju rohelust). Kuigi aiapind polnud kellelgi eriti suur, on see ikkagi v2gahea variant veidike korterist ja linnak2rast puhata. Grillisime, j6ime valget Saksamaa veini, s6ime eilset kartulisalatit ja avokaadopyreed grillitud kuklitega.

Pilte on kyll j2lle palju, kuid need ootavad 6igesse arvutisse p22semist.  Homme l2heme kolmetunnisele laevas6idule Spree j6ele. Enne tuleb aga kaks tundi 6igesse kohta s6ita ja siis hiljem kaks tundi koju tagasi. Laevas6it pidi aga v2ga ilus olema. S6idame l2bi Berliini :) v6i noh, me oleme praegu ka Berliinis, aga siis n2eme seda t6eliselt ilusat Berliini.

Minu saksa keelt lausa kiidetakse. Antje ema ei uskunud, et ma kahe kuuga nii palju selgeks sain, et r22kida suudan, aga Antje kinnitas talle, et saan k6ik jutud aetud. Ma kyll usun, et minu keelekasutus v6ib olla v2ga veider ja isegi valus kuulata, kuid sellest hoolimata r22gin nii palju kui v6imalik ning mitte ainult lihtlausetega ja olevikus, vaid teen relatiivlauseid ja kasutan nii palju minevikku, kui suudan. Proovigu keegi mulle 6elda, et prantsuse keelt ei saa kolme aastaga selgeks :D

Kassid on ikka veel arad. Villi laseb pai teha kyll, aga sylle ei taha. Oskar  kykitab diivani taga v6i luusib m66da lauaaluseid.

Leidsime poe, kus myyakse palju 66kulli  (Uhu) kujusid. Nyyd tean, millega kohver t2ita :D

No comments:

Post a Comment