Wednesday, July 22, 2015

Ersten Tag in Berlin

Olen kohal!
Eilne pakkimine venis pea poole kaheni ja otsustasin, et kui ei tea, mida kaasa v6tta, siis v6tan k6ik, mis p2he tuleb. Kohver tuli kokku k6igest 12 kg nii et tuleb seda k6vasti siin t2itma hakata.
Isegi hommikul bussis ei uskunud ma, et Berliini l2hen. Lennukis ka veel ei uskunud. Lennureis l2ks v2ga rahulikult. K6rvad l2ksid ainult m6neks minutiks lukku. Kui maanduma hakkasime, siis olin nagu v2ike laps. Vahtisin aknast v2lja ja ohkisin, et kui tore kui p6nev...oleme Saksamaal.
Antje koso oma mehe ja tytrega oli meil vastas. S6itsime autoga nende poole. Mina j2lle vahtisin, suu s6na otseses m6ttes ammuli, aknast v2lja. K6ik on ju teistmoodi. S6itsime l2bi L22ne-Berliini yhe linnaosa. See polnud kyll k6ige nooblim linnaosa, kuid mulle ikkagi meeldis. Esimesed korrused on t2is poekesi ja toidukohti, inimesed on teistsugused, arhitektuur on erinev. Ja metsikult palav oli. Kui lennukist v2lja sain, olin nagu l6unamaal. Teksad ja valge pika kampsuni oleks v6inud koju j2tta. Autos oli veel hullem, aga 6nneks oli mul piisavalt p6nev s6it, et kuumus v2lja kanatada (27 kraadi v2ljas).

Antje juures j6ime kohvi, puhkasime veidi ja siis suundusime pikale jalutusk2igule Berliin-Buch'is, kus peatume. Mingil hetkel olime sellises kohas, mis meenutas Eesti maakohti... puud, p66sad, niidud ja siis tuli j2rsku linn ja siis metsik park ning vana haiglakompleks, kus iga hoone oli nagu m6is m6nest muinasjutust. Majad olid suured, tellistest, teravate katustega, ronitaimed kasvasid m66da seinu. Majade ymber olid puud ja p66sad. Palju neid hooneid kokku oli, ma ei tea, kuid minu jaoks oli see maa-ala v2ga suur. Kahjuks ei saa ma digikaga tehtud pilte tahvelarvutisse panna. Kui koju tagasi l2hen, siis tuleb yks pildipostitus teha.

Mulle meeldib, et rohelust on v2ga palju. Juba lennukist n2gin, et puid on palju. Olin veidi ehmunud, kui sain teada, et peatume 11 korruselises majas, kuid aknast avanev vaade polnud midagi sellist, mida kartsin (mida Annelinna kogemuse p6hjal eeldasin).
Ymber on kyll k6rged majad, kuid keskel on suured puud, p66sad ja muruplats, laste m2nguv2ljak. Siiani on v2ga rahulik ka olnud.



Siin on kaks kassipoissi, vennad Oskar ja Villi. Oskar v66rastas pool p2eva, nyyd hakkab juba huvi tundma meie vastu. Villi aga poseeris julgelt ja lasi end isegi sylle v6tta. Villile meeldib ka, kui teda k6hu alt sygatakse :D

Minu kahekuulisest saksa keele 6ppest on t6siselt kasu olnud. Esimene reaktsioon oli kyll, et "Words, what do they mean?", aga tegelikult saan aru rohkem, kui oleksin aimanud ja r22kida oskan ka esimese korraliku suhtluskorra kohta p2ris kenasti. Ilmselt r22gin v2ga valesti, aga minust saadakse aru ja see on k6ige olulisem. Ema kysib vahel minu k2est asju, kuigi ta on ise keelega v2ga palju rohkem tegelenud kui mina :D

Nyyd tuleb magama minna. Homme ootavad meid Maailma Aiad ja Antje perekonna aiake koos grilliga.

No comments:

Post a Comment