Saturday, September 7, 2013

Garnier "Oh so matte"

Kuna oma töö pärast pean igal nädalal paar päeva Võrus olema, siis otsustasin, et ka sinna on vaja mõned vajalikud vahendid osta, näiteks näokreem. Muidu kasutasin Lumene Basic Blue päevakreemi, kuid ükskord oli võimalus tellida endale tasuta Garnieri kreemitestrid ning neist hakkas väga meeldima kreem, mis muudab naha matiks. Mul on kombineeritud näonahk ning tihti hakkab see päeva jooksul läikima. Praegu saab selle kreemi Maksimarketis ja vist ka Konsumist Säästukaardiga 4.90 eest.

Mulle meeldib selle konsistents. Väga pehme ja kerge, muudab naha hästi pehmeks. Kirjas on, et see on parabeeni vaba (nagu ka Lumene kreem, mida kasutan), kuid ma olen lugenud artikleid sellest, kuidas mõni looduskosmeetika pole üldse nii looduslik, kui väidab ja siis ei oskagi arvata, kas kõik kreemid, kuhu on "parabeeni vaba" peale kirjutatud, ikka on seda. Ma loodan, et on. Igatahes see kreem muudab naha tõesti matiks ning tulemus kestab õhtuni (kui näo ära pesen ja öökreemi peale panen).

No comments:

Post a Comment