Monday, September 30, 2013

More stuff, more knowledge

Laupäeval jätkasin oma premeerimist esimese töö ja ülikooli kuu puhul. Käisin Võrus Humanas, kus oli 50 sendi päev. Sain sealt 4 toredat asja, millest ühe võtsin ka Tartusse kaasa, sest sellega olid mul omad plaanid.
Selline lihtne tumepruun sviiter.


Ostsin Marilt pronksjaid neete ning lisasin pluusile veidi efektsema välimuse.

 Ise ka ikka pidin poseerima :D

Täiendust sai ka minu küünelaki kollektsioon:

Selveris on praegu väga head pakkumised, nii 1.90 oli vist lakk. Igal juhul on need minu meelest väga kvaliteetsed lakid ning kuna olen suur küünelaki kasutaja, siis ei kahetse seda ostu.
Kuna mul on viimasel ajal olnud käsil oma "kodu" ehk siis toa uuendus. Täna toodi siia koguni mööblit juurde, siis ostsin omalt poolt ka midagi, mida olen tegelikult ammu tahtnud. Olen küll siin 7 aastat elanud, aga musta pesu kogun ikka riidekapi põhja kilekotti. Täna ostsin ära mustapesukorvi.
Mulle meeldivad väga need ornamendid ning ka värv kuigi praegu on kuidagi väga sinine roheka tapeedi taustal.

Nüüd aga asjade juurest teadmist juurde.
Eile oli küll produktiivne päev. Tegin ära akadeemilise kirjutamise kodutöö, rootsi keele harjutused, lehekülje diskursuse analüüsi ja tekstilingvistika raamati kokkuvõttest ning lugesin ka katalaani keeles "80 päevaga ümber maailma". Täna jätkasin diskursuse analüüsi kokkuvõttega. Sain poolteist lehte juurde, kuid poolest raamatust ei saa üldse aru :S Ma ei tea, mis sellega saab. Maht on tegelikult täis, kuid kõigest olulisest ma ikkagi rääkinud pole. Rootsi keele testid tegin täna ära. Marike kontrollis veel üle. Hea tunne on küll, et natuke juba oskan :) Ja et õhtu liigseks lebotamiseks ei muutuks alustasin Stanislas-André Steemani artikli kokkuvõttega krimiromaanide teemal prantsuse keeles. Huh...aga kaugele ei jõudnud, sest kell on palju ja telekast tuleb üks Jason Stathami film.

No comments:

Post a Comment