Tuesday, September 10, 2013

Polka-Polka-Polka Dots

Ja nüüd tuleb siis see teisel teemal postitus. Kuna see on teemal tibistaff, siis ma tegingi eraldi jutud.
Käisin õhtul Selveris homseks paari asja ostmas ning jäin peaaegu juhuslikult küünelakke vaatama. Imestasin just, kuidas Selveris on Maybelline'i Colorama küünelakid odavamad kui Prismas, kui nägin seda ühte lakki, mida olen tahtnud sellest ajast peale, kui kuulsin, et see varsti Eestisse tuleb. Proovisin seda isegi ühel loosimisel võita, kuid ei läinud õnneks. Palusin Maril Rootsist otsida, kuid ta ei leidnud. Nüüd sain selle ometi kätte.

 Tulemus jäi ka selline nagu olen piltidelt näinud. Mulle ei meeldi eriti lakid, kus on mõned sädelevad terad sees, kuid mustad ja valges täpid rohelise laki sees on väga huvitav. Lisaks kuivab see lakk kiiresti ning püsib kaua peal. Mulle kingiti suvel Maybelline'i punane küünelakk ning see on ka veel nädal pärast värvimist ilusti peal.

Kosmeetikat ma eriti ei kasuta (ainult peitepulk, tumepruun silmapliiats, põsepuna, huulepalsam/pulk ja kulmufiksaator), kuid küüned on mul alati lakitud. Olen sellega nii harjunud, et kui ka vahel mõne päeva ilma olen, siis on kuidagi alasti tunne. Kui ma meigist ei hooli, siis küünelake võiks mul küll palju-palju olla.

Eile sattusin üle pika aja Hot'i second-hand'i. Pole endale kaua riideid ostnud ega tunne ka millegi järgi vajadust. Eile sain endale sealt siiski 2 euro eest ühe päris kena särgi ning 2.40ga kaelakee.

Mulle meeldib selle särgi krae ning ka materjal on väga mugav seljas.

Kaelakee oli pigem impulsiivne ost. Tegelikult ma ei tea, kas või kui palju seda kannan. Praegu vaatan-mõtlen natuke, kuid üks plaan on see ka edasi müüa. Kee on küll väga ilus, aga ma pole kindel, et see minu stiil oleks. Värvid on samas küll minulikud.


No comments:

Post a Comment