Friday, September 27, 2013

Väiksed preemiad

Täna sai mul esimene töökuu täis ning oli aeg end premeerida. Ma ei saanud tagasi Tartusse sõita ning seega premeerisin end siin Võrus. Käisin juba eile natuke poodides ringi vaatamas ning täna läksin ja ostsin endale hunniku uut ilusat pesu. Mida muud üks tütarlaps soovib :D
Leppisin eile Sarah'ga kokku, et teeme midagi. Saime kell 17 kokku ning läksime ühte kohvikusse. Meil on siin üks päris tore koht Muffin. Ma ise polnud seal varem käinud, aga jäin väga rahule. Ei olnud väga kallis. Võtsin ühe latte ja mangokoogi. Meil oli oma privaatne ruum koos suure diivani, patjade ja küünaldega. Väga õdus. Kujutan ette, et eriti mõnus on seal talvel hõõgveini juua, kui akna taga lund sajab. Sarah on maatüdruk. Ta küsis, kas meil on Eestis palju loomi st lehmi, lambaid, kitsi. Mulle meenus, et meil on päris linnas ühe murulapi peal lambad ning viisingi ta neid vaatama. Päris naljakas oli. Lambad kogunesid rivvi ja vahtisid meid väga uudishimulikult. Edasi jalutasime Tamula äärsel promenaadil ning Roosisaare sillal. Pidin tunnistama, et seal oli väga ilus. Hoolimata sellest, et ma Võrus elada ei taha, on siin ikkagi päris kena. Kõndisime uuesti kesklinna ning seal peatus meie kõrval üks auto ning vene aktseniga mees küsis teed bussijaama. Ma ei oska teed juhatada ja tavaliselt polegi ma seda pidanud tegema. Hiljem sain aru, et seletasin talle päris keerulise tee kokku kuigi oleks ka lihtsamalt saanud. Umbes kümne minuti pärast peatus järgmine auto. Wales'ist päris abielupaar küsis teed Kubija hotelli. Olin väga prantsuse keele lainel nii, et minu tee juhatamine nägi välja umbes nii "You have to go tout droit and then you turn à droite". Neil oli kaart nii, et selle pealt sain päris hästi õiget teed näidata. Päris naljakas oli, et ühe päeva jooksul mult kaks korda teed küsiti.
Saatsin Sarah sinna, kus ta elab. Ta läheb järgmise nädala lõpus tagasi Prantsusmaale. Väga kahju. Ta on väga armas ja tore. Ehk saan talle kunagi külla minna.
Nüüd peaks hakkama tööd tegema. Ostsin töö kergendamiseks siidrit, kuid samas võiks täna ju ka puhata ja lihtsalt kõik asjad homseks lükata :P

No comments:

Post a Comment