Tuesday, September 3, 2013

Päris esimene koolipäev

See esimene päev ei läinud eriti nii, nagu lootsin. Kaks nädalat olin arvamusel, et teisipäeval algavad tunnid kell 8.30. Täna kell 8.30 kooli jõudes kinnitas aga sekretär mulle, et esimene tund ei alga kohe kindlasti mitte nii vara, vaid alles 10.15. Tulevikus on see hea, aga täna oli küll tobe tunne. Ega midagi teha polnud. Koju ei viitsinud tulla. Võtsin hoopis kohvi ning jalutasin natuke linnas. Esimene tund oli akadeemiline eneseväljendus, mida annab üks eelmisest aastat tuttav prantslanna. Õppisime kirjavahemärkide panekut prantuse keeles. Eks täna pidigi lihtne tund olema. Samas ega keegi pole meile neid õpetanud ka ja kuna see süsteem on natuke teine, siis on kasulik teada.
Lõunat sööma tulin koju ning kella 14ks läksin kirjandusse. Kuna viimati oli mul kirjanduse loenguid teisel aastal, siis oli päris huvitav ning usun, et läheb veel huvitavamaks. Ma küll pole eriline kirjanduse inimene. Lugeda meeldib küll väga, kuid kardan avalikult midagi analüüsida, sest tunne on, et äkki minu mõtted on valed. Siiamaani olen aga ometi kõik analüüsid päris hästi teinud ning ehk läheb ka seekord ikka hästi. :)
Peale kooli tulin natukeseks jälle koju, kuid siis sõitsin jälle rattaga linna (kokku 6 korda täna edasi-tagasi). Sain eile endale "rebasekoti", sest peaksin magistrirebane olema :D Seal oli üks tasuta pääse vabalt valitud treeningule TÜ Spordihoones. Täna oli mul aega ning pääse kehtib vaid kuu lõpuni seega otsustasin selle ruttu ära kasutada. Sain proovida ühte trenni, kuhu olen tahtnud juba ammu minna ning ma ei kahetsenud. Esimest korda oma väheste aeroobikakogemustega sain ma tantsukavast aru, sain selle selgeks ning nautisin seda. :) Kui hommikune arusaamatus vahele jätta, siis on päris hea päev olnud.

No comments:

Post a Comment