Wednesday, September 25, 2013

Veel koogitegu ja rahulolu

Eile oli minu armsa T sünnipäev. Kinkisin talle kui suurele filmisõbrale 3 Cinamoni kinkekaarti ning karbi beseesid. Kahjuks neid PÄRIS õigeid ma ei leidnud. Olen neid Võrus näinud nii, et peakski teinekord sealt tooma. Tuli meelde, et me ei avanud seda karpi ning praegu tekkis mul nende järgi täitsa korralik isu :P
Plaan oli ka välja sööma minna, kuid kuna tegemised lükkusid hilisemaks ning teisipäeva õhtul pole kohad väga kaua lahti, siis jäi seekord kahjuks minemata.
Olin aga meisterdanud talle koogi, mida koos veiniga minu juures sõime.


Juba väliselt  tuli see väga uhke ning ka maitse on mõnus.
Kasutasin sellist retsepti: http://kokkama.blogspot.com/2013/08/sokolaadine-juustukook-mille.html
Toorjuustu asendasin kohupiimaga, sest see on odavam ning kuna kreeka jogurt, müsli ja šokolaad on niigi kaloririkkad, siis valisin rasvatu kohupiima, et natukenegi kasulikum oleks. Šokolaadi panin ka 200g mitte 300g. Kaunistuseks kasutasin kookoshelbeid ning minu meelest sobivad need šokolaadi ja kohupiimaga väga hästi. Viimasel ajal on mulle hakanud väga meeldima sellised koogid, mida küpsetama ei pea. Kuna minu elektriahju kasutamise peale siin ka hästi ei vaadata, siis tulebki vist rohkem selliseid asju tegema hakata.

Eile mõtlesin, et kas see on normaalne, kui kõik läheb hästi. Ma usun ise, et olen üldtuntud pessimist. Kui keegi küsib, kuidas mul läheb ja ma ei taha hädaldada, kui halvasti kõik on, ütlen lihtsalt "käib kah" või "nii nagu ikka". Aga viimasel ajal olen hakanud ütlema, et mul läheb hästi ja mitte viisakusest, vaid tõesti sellepärast, et mul lähebki hästi. Jah, mul on palju teha, aga ma naudin väga seda, mida teen. Olin eile täiesti vaimustuses, kui sain kätte oma rootsi keele õpikud, millega pean hakkama iseseisvalt töötama ning katalaani keele materjalid. Kuna selles aines hakkavad tunnid olema korra kahe nädala jooksul, siis pean palju ise tegema. Terveks semestriks pidin valima endale ühe raamatu, mida lugeda püüan. Valisin Jules Verne'i "Le volta al món en 80 dies" ("80 päevaga ümber maailma"). Olen mitu korda filmi näinud, seega teema on tuttav. See on mingi lihtsustatud variant algajatele. Ma ootan juba tõsiselt, millal saan seda lugema hakata. Lisaks ootab mind üks prantsuse keelne belgia krimiromaan. Selle lugemist ma niiväga ei oota, sest selle peale pean eksami tegema jaanuaris. Aga sellega on veel aega ka.
Kurta võiks selle üle, et külm on või et raha pole, aga ma ei tee seda. Panen soojemad riided selga ning ootan esimest päris korralikku palgapäeva.
Kuna mul on frankofoonsete maade kirjanduse loenguni üle kolme tunni aega, siis nüüd võikski olla paras aeg, et natuke katalaani keele õpikut uurida, võib-olla mõni rootsi keele harjutus teha ning siis üle lugeda kolm peatükki, mis kirjanduses tänaseks ühest romaanist lugeda jäid. Olen neid korra juba lugenud eelmisel nädalal, aga tahaks ikka enne tundi meelde tuletada.

No comments:

Post a Comment