Monday, September 16, 2013

Töö, kool, koristamine ja ämblikud

Töö, kool, koristamine ja ämblikud - need on selle nädala märksõnad.
Vaatasime T-ga reedel "Arachnophobia" filmi. Avastasime, et see tuli USA täpselt minu sündimise päeval välja ning mõtlesime, et ju see on siis mingi märk. Et ehk on seal vastused minu hirmu vastu või saan hirmust üle, kui seda vaatan :D
Ma isegi julgesin vaadata osa filmist. Ainult 2-3 korda võpatasin. Lõpus jälgisin juba päris huviga mehe ja ämbliku vahelist võitlust. Ma pole õnneks / kahjuks näinud pärast seda filmi ühtegi kaheksajalgset nii, et ma ei oska öelda, kas teraapia mõjus.
Kooli asjad pean tänasega korda saama, st ained lõplikult ära valima. Sain täna ühele rootsi keele virtuaalkursusele, kus ise õpin, teen ülesanded, saadan ära ja saan 6 EAP-d. Mul on väga hea meel selle üle. Saan jätkata ka katalaani keelega ning peaks ka selle eest punkte saama. Registreerin ennast maha ka osadelt ainetelt, sest jätkuvalt on hirm, et elu muutub liiga raskeks. Ja tegelikult, kui ma niikuinii eriala tahan vahetada, siis pole vahet, mis aineid ma täpselt teen.
Ja koristamine...ma ei tea, kuidas ühele inimesele saab nii palju pahna koguneda nagu mulle. Tegelikult tean, et on hullemaid ka, aga mul on komme kõik asjad, mida ei raatsi ära visata pista kuhugi karpidesse ja neid siis ignoreerida. Täna hakkasin osasid karpe läbi uurima ja sain korralikult rämpsu ära visatud. Puhastasin ka riiuleid ning püüdsin sinna ruumi teha. Natuke parem tunne on ikka :)

No comments:

Post a Comment