Monday, September 23, 2013

Something I would call productive

Mul oli üle tüki aja täna (või siis juba 4 minutit eile) selline päev, kus jõudsin teha väga palju erinevaid asju: nii tööd, ülikooli asju, kodutöid, shopata, trenni kui ka lihtsalt lõõgastuda.
Saime Mariga juba enne lõunat linnas kokku ning käisime vaatamas, mis poodides pakutakse. Mul pole küll mitte midagi vaja, aga ometi leidsin paar asja, mida palgapäeval tahaks. :P
Edasi läksime Tsink Plekk Pange teed jooma ning nuudleid sööma. Ma käisin panges viimati söömas oma 22 sünnipäeval ja sellest on juba tükk aega üle aasta möödas. Kuna ma üldse väga vähe välja söön, siis oli tänane väga tore vaheldus. Ma polnud ju Marit ka päris kaua näinud. Nüüd hakkan rootsi keelt õppima ja siis on meil põhjust rohkem kohtuda :)
Aeg läks jube kiirelt. Pidin 16.15ks koju jõudma, et siin üht loengut kuulata. Enne jõudsin aga Jyskis käia ja ikka midagi osta. Praegu on mul plaan osta rohkem asju enda koju, mitte endale selga. Eelmisel nädalal sain juba voodipesu ja ühe kena punutud korvi, kuhu oma tibistuffi paigutada. Täna ostsin kokkupandava kasti, kus hakkan hoidma pesu.

 Pidin riidekappi rohkem ruumi tegema, kuna mulle tuleb varsti kaasüüriline. Võtsin seega kasutusele ühe riiuli, mida olin siiani kasutanud kilekottide hoidmiseks. Täitsa lõpp kui palju neid sinna oli aastatega kogunenud. Igakord, kui midagi kodus ära olen koristanud, on nii hea tunne :)
Oma loengu sain kuulatud. Tekstilingvistika ja diskursuse analüüs on tõesti väga huvitav aine, kuid kahjuks praegu veel natuke segane. Loengutest saan aru, kuid mitte ühest raamatust, millest pean kahe nädala pärast kokkuvõtte tegema. Õnneks olin tubli ja hakkasin juba eile lugema, nüüd on aega, et seda seedida ja aru saama hakata.
Nüüd peab aga küll tuttu minema. Homne päev tuleb veel tihedam.

No comments:

Post a Comment